Baranyi Dorka

Rólam

2023. április 08. 11:36 - Baranyi Dorina

 

Ismerd meg Önmagad és megismered Sorsodat. Mert a Sorsod TE vagy.

 

Üdvözöllek! 

Baranyi Dorka, Pszichológusjelölt vagyok. 

Tanulmányaimat a Babes-Bolyai Tudományegyetem Pszichológia szakán végeztem, jelenleg végzős Mester szakos vagyok, egy karnyújtásnyira a második diplomámtól és az álmaimtól!  Az egyetemi képzés mellett egyéb szakmai tovább képzéseken is részt veszek, fejlesztem önismeretem, mert hiszek abban, hogy a pszichológus legféltettebb munkaeszköze, a személyisége! 

Ajánlom TikTok oladalam (@baranyidorka) és Instagram oldalamat is (@baranyi.dorka) ahol további pszichoedukációs anyagokat találsz!

 Ha szeretnél Te is közelebb kerülni önmagadhoz és felfedezni a befelé vezető utat, vedd fel velem a kapcsolatot! 

Email: baranyidorkapszichologia@gmail.com

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baranyidorka.blog.hu/api/trackback/id/tr3418097680
süti beállítások módosítása